Puteti plasa o comanda atat ca oaspete cat si cu cont de client inregistrat. Va recomandam sa va inregistrati cu cont de client pentru a beneficia de numeroase avantaje:

– Nu trebuie sa introduceti de fiecare data adresele de livrare si facturare
– Acumulati puncte de fidelitate la fiecare comanda pe care le puteti folosi ulterior ca vouchere link
– Puteti fi instiintat imediat de statusul comenzii
– Va punem la dispozitie o situatie cu istoricul comenzilor
– Va puteti alcatui o Lista de dorinte pentru a va chibzui cumparaturile viitoare
– Va puteti abona la newsletter pentru a afla ultimele noutati si oferte disponibile

Faceti cumparaturi respectand urmatorii pasi:

  1. Alegeti produsele dorite din magazinul online si adaugati-le in cosul de cumparaturi.
  2. Dupa selectarea produselor dorite, vedeti sumarul cosului de cumparaturi, aici puteti sa actualizati cantitatea dorita sau sa renuntati la unul sau toate produsele selectate. Tot aici, puteti aplica voucherele valide prin introducerea codului aferent in campul desemnat.
  3. Dupa adaugarea produselor dorite in cos, trebuie sa introduceti datele de facturare si adresa de livrare a coletului, precum si modalitatea de livrare agreata, respectiv modalitatea de plata (Transfer bancar, Ramburs, Plata cu Card).
  4. Pentru finalizarea comenzii este necesar sa cititi si sa va dati acceptul pentru “Termeni si conditii” prin bifarea campului respectiv.
  5. Ne puteti lasa un mesaj la plasarea comenzii cu privire la orice informatii considerati ca sunt relevante pentru procesarea corespunzatoare a comenzii dvs., in campul text special alocat.
  6. Ultimul pas pentru finalizarea comenzii este butonul “Confirm comanda”. La scurt timp dupa apasarea acestui buton veti primi un e-mail prin care se confirma inregistrarea comenzii.

Important: factura pe care o veti primi pe e-mail este trimisa automat de sistem si reprezinta factura proforma. Anumite reduceri nu figureaza pe factura proforma, ci vor fi aplicate pe factura fiscala care va sosi odata cu marfa comandata. De asemenea, este important de retinut ca voucherele/reducerile nu sunt cumulabile, chiar daca programul permite acest lucru, deoarece softul are un numar limitat de optiuni de configurare. In cazul in care apar astfel de situatii, clientul va fi informat dupa plasarea comenzii daca a aplicat in mod incorect vouchere sau discounturi. Cumparatorul are dreptul de a accepta sau refuza recalcularea comenzii conform termenilor si conditiilor vanzatorului.

Vanzatorul/Prestatorul va putea invalida o comanda finalizată în următoarele situatii:
– datele de contact sunt incomplete sau eronate și cumpărătorul refuză să le furnizeze, sau nu poate fi contactat.
– cardul a fost refuzat la plată și nu a fost repetată plata cu un card acceptat; cumparatorul nu a facut dovada platii in cazul optiunii de plata prin virament bancar.
– cumpărătorul este indecis, refractar sau arată o atitudine ostilă față de furnizor.

În cazul în care un produs comandat, validat și plătit, nu mai poate fi livrat de Vânzător, acesta va restitui in max 7 zile contravaloarea bunului nelivrat în contul indicat de Cumpărător, sau părțile pot decide asupra unui termen de livrare în care produsul comandat va fi din nou disponibil. Cumparatorul poate de asemenea opta ca să folosească banii virați pentru achiziția altor produse disponibile.

Modificare sau anulare comanda
Daca v-ati razgandit si nu mai doriti unul sau mai multe produse din comanda, daca doriti sa suplimentati comanda cu alte produse sau doriti sa anulati integral comanda, ne poti anunta cat mai repede la unul dintre numarul 0759594945, sau pe mail la adresa office@natlife.ro.

Interval orar pentru asistenta/modificari/anulari comenzi:
Luni-Vineri: 10:00-16:00